سوالات متداول

 

به چه دليلي بايد حساب کاربري باز کنم؟

براي انجام سفارش خود، شما ملزم به باز کردن حساب کاربري مي باشيد . شما ميتوانيد در حساب کاربريتان وضعيت سفارش خود، پيشينه و جزئيات سفارشات قبلي ، کالاهاي برگشتي ، رسيدهاي مالي، آدرس ها و اطلاعات شخصي ، تخفيفها، اعلان ها و ليست علاقمنديهاي خود را مشاهده کنيد.

 

چکار کنم اگر رمز عبور حساب خود را فراموش کرده باشم؟

در بخش ورود به حساب، بر روي "فراموشي کلمه عبور" کليک کنيد، سپس از شما درخواست ميشود که آدرس ايميل خود را وارد کرده تا لينک بازيابي کلمه عبور براي شما فرستاده شود. با کليک کردن بر روي اين لينک، شما يک ايميل دوم همراه با رمز عبور جديد دريافت خواهيد کرد که توسط آن وارد حساب کردبري خود مي شويد.

توجه: به دلايل ايمني، بهتر است پس از وارد شدن به حساب خود اين رمز عبور را تغيير دهيد.

 

چه روش هايي براي پرداخت وجه وجود دارد؟

وجه نقدي در زمان دريافت کالا :اين روش پرداخت ويژه شهر تهران می باشد

واريز به حساب بانکي : در اين روش، مبلغ پرداختي را به حساب آقای مجید عاشری واريز مي کنيد. اطلاعات بانکي در ايميل تاييديه سفارش براي شما ارسال خواهد شد. اگر احيانا اين ايميل را دريافت نکرديد، لطفا از طريق فرم "تماس با ما" به اطلاع برسانيد تا ما اين جزئيات را براي شما ارسال کنيم.

 

پرداخت از طريق کارت به کارت:شما همچنين ميتوانيد وجه خود را از طريق کارت خود به کارت ما انتقال دهيد،جزئيات انتقال از طريق کارت در ايميل تاييديه سفارش براي شما ارسال خواهد شد . اگر احيانا اين ايميل را دريافت نکرديد، لطفا از طريق فرم "تماس با ما" به اطلاع برسانيد تا ما اين جزئيات را براي شما ارسال کنيم.

پرداخت اينترنتي با استفاده از کارتهاي عضو شبکه شتاب: اين روش پرداخت بزودي در دسترس مشتريان قرار خواهد گرفت.

اين روش پرداخت براي مشتريان بين المللي مي باشد. PayPal :

 

توجه: لطفا توجه داشته باشيد که ما کالاي شما را پس از دريافت پرداخت ، ارسال خواهيم کرد. فرايند بعضي

از روشهاي پرداخت (مانند واريز به حساب و انتقال از کارت) ممکن است چند روز کاري به طول

بيانجامد.

 

امنيت پرداخت اينترنتي:

بزودي در دسترس مشتريان قرار خواهد گرفت.

در صورت انتخاب روش پرداخت اينترنتي شما وبسايت ملوسک را ترک کرده و به وبسايت بانک انتخابي خود متصل شده که در آنجا مستقيمًا مشخصات کارت خود را وارد مي کنيد، فروشگاه ملوسک هيچ گونه دسترسي به اطلاعات بانکي شما نخواد داشت. لازم به ذکر است که تمامي وبسايت هاي بانکي داراي

) SSL security بالاترین استاندارد امنیتی اينترنتي) مي باشند که باعث امنيت و حفظ اطلاعات شما هستند.

 

آيا مي توانم تاريخ و يا زمان مشخصي را براي تحويل سفارشم انتخاب کنم؟

بله، لطفا به قسمت راهنماي خريد براي توضيح بيشتر در اين زمينه مراجعه نماييد.

 

چه کاري بايد انجام دهم اگر بسته خود را به موقع و يا صحيح و سالم دريافت نکنم؟

ملوسک حدلامکان زمانهاي تحويل ذکر شده در وبسايت را رعايت مي کند. با اين حال در بعضي مواقع ما نميتوانيم مسئول عواقب ناشي از ديرکرد توسط شرکتهاي حمل و نقل کالا باشيم. اگر احيانا بسته خود را در

چارچوب زماني مشخص شده دريافت نکرديد، ما پيگيري هاي لازم را با شرکت حامل انجام خواهيم داد که اين کارممکن است 1 روز کاري پس از دريافت درخواست شما به طول بيانجامد.

 

آيا امکان ارسال کالا براي خارج از کشور وجود دارد؟

ارسال کالا براي خارج از کشورامکان پذير مي باشد.

 

روشهاي مختلف حمل و نقل کالا چگونه است؟

حمل با پيک موتوری ويژه شهر تهران . اگر محصول انتخاب شده در انبار موجود باشد، و وزن آن  تا 100 کیلو گرم باشد،سفارش شما تا 1 روز کاري پس از دريافت وجه به آدرس ذکر شده تحويل داده ميشود .

حمل بر اساس وزن ویژه تهران:اگر محصول انتخاب شده در انبار موجود باشد،و در صورتی که وزن محصولات سفارش داده شده بالای 100 کیلو باشد می توانید این روش حمل را انتخاب نمایید و سفارش شما تا 1 روز کاري پس از دريافت وجه به آدرس ذکر شده تحويل داده ميشود .

حمل بر اساس وزن شهرستانهاي همجوار تهران: اگر محصول انتخاب شده در انبار موجود باشد،و ساکن استانهای البرز ،اراک،قم،مازندران،سمنان هستید می توانید این روش حمل را انتخاب نمایید،سفارش شما تا 1 روز کاري پس از دريافت وجه تحويل شرکت حمل و نقل طرف قرارداد ملوسک قرار ميگردد و حداقل 1 روز کاری دیگر برای حمل کالا در نظر بگیرید و در نهایت حداقل تا 2 روز کاری کالا به دست همکاران در شهرستانها می رسد . چارچوب زماني مشخصي براي اين روش تحويل وجود ندارد. ولی سعی بر آن است در اسرع وقت سفارش ارسال گردد.

حمل بر اساس وزن شهرستانهاي غیر همجوار تهران: اگر محصول انتخاب شده در انبار موجود باشد،و ساکن استانهای دیگر کشور غیر از استانهای همجوار فوق هستید می توانید این روش حمل را انتخاب نمایید،سفارش شما تا 1 روز کاري پس از دريافت وجه تحويل شرکت حمل و نقل طرف قرارداد ملوسک قرار ميگردد و حداقل 1 روز کاری دیگر برای حمل کالا در نظر بگیرید و در نهایت حداقل تا 2 روز کاری کالا به دست همکاران در شهرستانها می رسد . چارچوب زماني مشخصي براي اين روش تحويل وجود ندارد. ولی سعی بر آن است در اسرع وقت سفارش ارسال گردد.

 

هزينه حمل و نقل چگونه مي باشد؟

تهران :هزينه پيک به مقدار متعارف پيک شهري مي باشد.

حمل بر اساس وزن محصولات سفارش داده شده در تهران: محاسبه شده و می توانید در سبد خرید خود هزینه حمل را محاسبه نمایید.و در فاکتور خود مشاهده فرمایید.

ساير شهرستانهاي ايران:هزينه حمل بستگي به وزن کالا ،شهر گيرنده  دارد،هزینه حمل نسبت به همجوار بودن با تهران و یا غیر همجوار بودن متفاوت می باشد و در این نوع حمل سعی شده که تغییر قیمت هزینه حمل نسبت به وزن کمترین تاثیر را داشته باشد و حمل با وزنهای مختلف تقریبا قیمت برابر داشته باشند.

 

چگونه ميتوانم براي شخص ديگري کالا ارسال کنم؟

براي اين کار: آدرس گيرنده کالا را در قسمت آدرس اضافه کنيد. در قسمت تعيين شده براي درخواست ويژه به ما اطلاع دهيد که سفارش شما يک ارسال به همکار دیگر مي باشد و پيغام شخصي خود

را براي دريافت کننده بگذاريد.

 

ليست علاقه منديها چيست و چگونه محصولات مورد علاقه ام را به آن اضافه مي کنم؟

يادآوري اينکه چه لوازمي تهيه کرده ايد يا به ديگران پيشنهاد خريد آن را داده ايد، بسيار کار سختي مي باشد. در اين زمان، ليست علاقمنديهاي شما بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد و انتخاب را براي شما و اعضاي

آسان تر مي کند. با ورود به حساب کاربري خود ميتوانيد کالاهاي دلخواهتان را به ليست علاقه منديهايتان اضافه کنيد.شما ميتوانيد اين ليست را ايميل و يا چاپ کرده و در اختيار همکاران که مايل به سهيم شدن در خريد شما براي کالای سيسموني ميباشند، قرار دهيد.

هر گاه شخصي از ليست شما خريداري کند، آن محصول از ليست کم ميشود و به شما اين اجازه را ميدهد که ليست به روز شده را براي کساني که دوست داريد ارسال کنيد.

 

حفظ حريم خصوصي

مطمئن باشيد که حفظ اطلاعات شخصي شما بالاترين اولويت ماست. ما هيچگونه اطلاعات از مشتري را در

اختيار شخص ثالث قرار نميدهيم.

 

ارجاع و تعويض کالا

در صورت پشيماني از خريد خود پس از تحويل کالا، تا 3روز فرصت داريد که کالا را ارجاع و يا با کالايي ديگر تعويض نماييد.البته پس از اقدام به برگشت کالا در سایت وارد قسمت برگشت کالا شده و اطلاع دهید در صورت پذیرفتن درخواست شما کالا برگشت داده می شود ولی ملوسک این حق را به خود می دهد در صورتی که  به هر علت درخواست برگشت کالا را قبول نکرد مشتری حق هیچ گونه اعتراضی ندارد

کالاي پس فرستاده شده بايد در شرايط روزاول بوده و به بسته بندي آسيبي نرسيده باشد. (بسته بندي پاره شده

پذيرفته نخواهد شد)

لطفا توجه داشته باشيد که هزينه برگشت کالا به عهده مشتري است.

(مشتري مسئول هر گونه خسارت وارد شده در طول بازگشت کالا مي باشد)

مبلغ سفارش پس از بررسي سالم بودن کالاي ارجاع شده،و کسر خسارتهای ناشی از برگشت کالا به حساب شما واريز خواهد شد. مشتري قادر به رديابي پروسه بازگشت کالا از طريق حساب کاربري خود مي باشد.

 

از طريق ايميل با استفاده از فرم تماس با ما در منوي موجود در پايين هر صفحه :

فروشگاه ملوسک به نظرات و درخواستهاي مشتري اهميت بسيار مي دهد. لطفا جهت تماس با خدمات مشتري در اين صفحه پيغام خود را بگذاريد. به درخواست شما تا حداکثر 24 ساعت پاسخ داده خواهد شد.